Pavarësisht nëse jeni një drejtues profesional F1 ose një entuziast garash që pëlqen të kalojnë fundjavën e tyre në rrugën e duhur, ka shumë kohë, energji dhe punë që shkon në mirëmbajtjen e një makine garash. Me gjithë entuziazmin dhe emocionin, mund të jetë e thjeshtë të harrohet bazat që mund të bëjnë një ndryshim të madh në mbajtjen e makinës suaj – dhe ditën tuaj – duke funksionuar pa probleme. Këtu kemi një listë të elementeve themelore:

Racing_Facebook_Image_Blog.jpg

1. Vaj motori.

Gjithmonë është një ide e mirë të keni një kuti me disa litra vaj motori si një rezervë. Edhe nëse jeni të sigurt se vaji duhet të ju zgjasë për një seancë të mirë për lëvizje, vetëm një rrjedhje e vogël mund të rezultojë në një humbje të madhe të naftës. Së bashku me këtë, gara në rrugën e duhur dhe largimi i qosheve djeg ndjeshëm përmes vajit të motorit, kështu që është e zgjuar të keni vaj të gatshëm, për t’u ngritur nëse është e nevojshme. Në mënyrë ideale, një vaj i mirë motori duhet të maksimizojë ekonominë e karburantit sa më shumë që të jetë e mundur, dhe shumë vajra motori tashmë përmbajnë aditivë siç janë shpërndarësit dhe pastruesit për ta mbajtur motorin të pastër dhe të funksionojë pa probleme.

2. Një matës i presionit të gomave dhe një pompë e lëvizshme e gomave.

Përmes fërkimit të rëndë që vihet në goma gjatë garave, ajri në goma nxehet dhe zgjerohet, duke shkaktuar luhatje në presionin e gomave. Ky fërkim mund të jetë edhe më i madh kur ktheni qoshet dhe frenimin e rëndë. Kjo është arsyeja pse është mirë të keni një matës të presionit të gomave dhe një pompë të lëvizshme të gomave në dorë për rregullime.

3. Një grup shtesë rrotash me goma.

Kjo shkon paralelisht me pikën e fundit pasi, nëse ndodh që të fryni një gomë, do t’ju duhet një kopje rezervë. Kjo përfshin jo vetëm gomat, por edhe rripat e vërtetë të rrotave. Kjo është gjithashtu e rëndësishme nëse po ngisni të njëjtën makinë në shtëpi pasi të vozitni në qark, pasi makina duhet të ketë goma të sigurta dhe rrugore.

4. Prizë makine dhe rampa.

Një çantë makine është thelbësore për ngritjen e makinës për të kontrolluar rreshtin e brendshëm të gomave. Edhe pse një fole makinash është e shkëlqyeshme për të bërë një kontroll të shpejtë nën makinë, nëse mendoni se mund të keni nevojë të bëni pak punë nën makinë, një qëndrim i boshtit është një mundësi më e sigurt. Nëse po ngisni një makinë shumë të ulët, mund t’ju duhet gjithashtu një grup i vogël rampash për të qenë në gjendje të ngrini makinën për të marrë xhepin nën të.

5. Lëngjet e tjera.

Kjo përfshin lëngjet e frenave, lëngjet e transmetimit, lëngjet që drejtojnë energjinë, vajrat e ingranazheve dhe çdo vaj tjetër që ju nevojitet për të lubrifikuar pjesët e tjera të makinës. Një bombol shtesë i karburantit mund të jetë gjithashtu një ide e mirë për të sjellë së bashku, pasi ngasja e plotë e gomës në shteg djeg ndjeshëm përmes karburantit. Pastruesit dhe degreasers, të tilla si një pastrues i mirë i karburatorit, mund të jenë të dobishëm për të pasur gjithashtu.