ILSAC GF-6, një specifikim i ri për lubrifikant do të dalë nga ILSAC (Komiteti Këshillëdhënës Ndërkombëtar i Specifikimit të Lubrifikantit) në maj të vitit 2020. Si pasardhës i ILSAC GF-5, GF-6 do të jetë një standard i ri i industrisë dhe do të kthehet prapa në përputhje me standardet e mëparshme. Kjo do të thotë që një vaj GF-6 mund të përdoret në një motor që më parë ishte duke përdorur një vaj GF-5, pasi GF-6 është thjesht një standard më i lartë për vetitë e naftës. Sidoqoftë, motorët shumë më të vjetër mund të mos jenë në përputhje me vajrat më të rinj.

Përfitimet e standardit të ri është se ai do të sigurojë që nafta ndihmon motorin në sigurimin e një ekonomie më të mirë të karburantit dhe më pak emetime të tymit, i cili është më miqësor ndaj mjedisit dhe gjithashtu me kosto efektive. Sipas Infineum Insights, “Kërkesat OEM për vajra më të fuqishëm për të mbrojtur modelet e tyre të fundit të motorit, së bashku me nevojën që lubrifikantët të ofrojnë një kontribut më të madh në ekonominë e karburantit janë dy nga kërkesat kryesore të performancës që u theksuan në Deklaratën e Nevojave të ILSAC për GF -6 ‘. Vajrat GF-6 gjithashtu pritet të përmirësojnë kontrollin e konsumit dhe depozitimit të motorit, si dhe të mbrojnë kundër konsumimit të zinxhirit të kohës. Më në fund, vajrat që janë standarde GF-6 ofrojnë më shumë mbrojtje kundër LSPI (Para-ndezjes me shpejtësi të ulët).

Facebook_Image_Blog_ILSAC.jpgEkzistojnë disa dallime në mes të ndezjes së rregullt dhe ndezjes me shpejtësi të ulët. Para ndezjes është kur benzina / përzierja e ajrit para kohe ndizet pa shkëndijë nga shkëndija. Shpesh njihet nga një tingull “trokitës” në motor, veçanërisht gjatë fazës së nxitimit. Zgjedhja e vajit të motorit ose lubrifikantit nuk u mendua asnjëherë të ndikojë në këtë fenomen ose ta lehtësojë atë në asnjë mënyrë. Sidoqoftë, para-ndezja me shpejtësi të ulët ndodh në motorë të vegjël, me shumë turbo, me revolucion të ulët dhe ngarkesë të rëndë. Prodhon një tingull “ulëritës” dhe shpesh është shumë i dëmshëm apo edhe fatale për motorin. Për dallim nga paragjitja, duket se ka një lidhje me përbërjen e vajit të lubthit të përdorur, ku në Kalciumin që rrjedh nga larësit e pranishëm në paketën e aditivëve duket se luan një rol kryesor. Vajrat që përputhen me specifikimin e ri ILSAC GF-6 kanë për qëllim që të mos ndodhin këtë.